خرید آرالیای دروغی

خرید و فروش آرالیای دروغی به همراه آموزش رایگان کشت در تهران و شهرستان ها خرید مستقیم و بدون واسطه گل و گیاه آپارتمانی اقساط به همراه خاک کشت


 تلفن: 09121791724
 لطفا پس از تماس با گل فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «گل و گیاه تک» دیده ام و کد «گل فروشی-4» را اعلام کنید»
 سایت «گل و گیاه تک»،یک سایت تبلیغات گل فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09188661317
 لطفا پس از تماس با گل فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «گل و گیاه تک» دیده ام و کد «گل فروشی-3» را اعلام کنید»
 سایت «گل و گیاه تک»،یک سایت تبلیغات گل فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: مرکزی - محلات
 تلفن: 09308818864
 لطفا پس از تماس با گل فروشی بگویید: «آگهی شما را در سایت «گل و گیاه تک» دیده ام و کد «گل فروشی-2» را اعلام کنید»
 سایت «گل و گیاه تک»،یک سایت تبلیغات گل فروشی ها است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معاملات شما ندارد.
 مکان: مازندران - چالوس
اگر شما هم گل فروشی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «گل و گیاه تک» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

امروزه خیلی از افراد گیاهان زینتی آپارتمانی را در آپارتمان های خود جهت زیبایی استفاده میکنند. یکی از این گیاهان زینتی آپارتمانی «آرالیای دروغی» نام دارد. استفاده از گل و گیاه در آپارتمان ها باعث می شود آپارتمان ها دلنشین تر و زیباتر شوند. فضای آپارتمان ها بدون گل و گیاه حالتی دلگیر دارد از این رو اگر دوستدارید آپارتمان خودتان را زیبا کنید حتما از گل و گیاه آپارتمانی درون آنها استفاده کنید. امروزه افراد زیادی وجود دارند که محیط آپارتمان های خود را چنان با استفاده از گل و گیاه هان آپارتمانی زیبا می کنند که آپارتمان های آن ها از خانه ویلایی هم زیباتر شده است.

آرالیای دروغی  چیست؟
«آرالیای دروغی» یک نوع گیاه است که در زبان فارسی بصورت «آرالیای دروغی» و در زبان انگلیسی بصورت «false aralia» نوشته می شود. نام علمی این گیاه «dizygotheca elegantissima» می باشد.  این گیاه از خانواده «عشقه» که در زبان انگلیسی بصورت «araliaceae» نوشته می شود می باشد. این گیاه بومی منطقه «کالدونیای جدید» می باشد. نام های دیگر این گیاه «finer plant ,schefflera elegantissima,ديزيگتكا,آرالیای زیبا» می باشد. توجه داشته باشید که از طرفی آرالیای دروغی یکی از گیاهان آپارتمانی یا به عبارت دیگر گیاهان زینتی آپارتمانی به حساب می آید.

محیط و شرایط پرورش آرالیای دروغی باید چگونه باشد؟
خیلی از افراد دوستدارند بدانند که محیط و شرایط پرورش آرالیای دروغی چگونه باید باشد، برای پروش این گیاه باید نور محیط «متوسط» باشد، آبیاری و رطوبت باید به گونه «کمی خشک» باشد. هنگام پرورش باید دقت کنید که دمای ایده آل محیط نگهداری و پرورش می بایست بین «18 درجه سانتیگراد» باشد. نوع خاک و تغذیه این  گیاه جهت پرورش درست باید بصورت«خاک باغچه با کمی خاک برگ» باشد.

اگر بخواهیم گیاهانی دیگری از همین جنس پیشنهاد کنیم می توانیم به شفلرا آکتینوفیلا،شفلرا آربوریکلا اشاره کنیم. و اگر بخواهیم به گیاهانی از همین خانواده اشاره کنیم می توانیم به «جين سينگ کره ايی،بونسای پاپیتال،پاپیتال،آرالیای ژاپنی،قدح مریم آبی اشاره کنیم.


قیمت آرالیای دروغی
چنانچه به دنبال خرید آرالیای دروغی می باشد و قصد دارید بدانید قیمت آرالیای دروغی چقدر است می توانید آخرین قیمت این محصول را از گل و گیاه فروشی های موجود در لیست بالا استعلام کنید.

سایت تبلیغ آرالیای دروغی
اگر قصد تبلیغ خرید و فروش آرالیای دروغی را دارید  سایت گل و گیاه تک به نشانی «gologiahtak.ir» یکی از سایت های عالی برای ثبت آگهی گل و گیاه و تبلیغات گل و گیاه می باشد جهت ثبت آگهی و درج تبلیغات می توانید از منوی بالای همین سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و به آسانی در سایت ثبت نام کنید.

خرید آرالیای دروغی
اگر به دنبال خرید آرالیای دروغی هستید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از فروشگاه های گل و گیاه گلکده ها و غیره را به همراه شماره تلفن مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک شماره تلفن فروشگاه های گل و گیاه در آن موجود است.

خرید عمده آرالیای دروغی
اگر به دنبال خرید عمده آرالیای دروغی هستید باید انواع گل و گیاه را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان ها گلخانه ها و تولیدی های گل ها خریداری کنید لیست کاملی از عمده فروشی های گل و گیاه  و مراکز کشت و تولید انواع گل و گیاه آپارتمانی را میتوانید در لیست بالا مشاهده کنید با خرید از این مرکز به آسانی می توانید بدون واسطه و مستقیماً انواع آرالیای دروغی را با قیمت کم و زیر قیمت بازار خریداری کنید.

خرید آرالیای دروغی در تهران
اگر در شهر تهران و مناطقی از آن مانند شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران، و محله هایی مانند نیاوران، پاسداران، شهرک غرب، سیدخندان، اقدسیه، ونک، قلهک، سعادت آباد، جنت آباد، تجریش و شهرهایی مانند شهر اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، یزد، قم، سمنان، زنجان، و غیر زندگی می کنید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از گل و گیاه فروشی و فروشگاه های گل و گیاه آپارتمانی را در تهران و شهرستان ها مشاهده کنید در قسمت پایین نام هر یک نام شهر و شماره تلفن آنها درج شده است که می توانید تشخیص دهید هر گل فروشی گل و گیاه  در چه شهری قرار داده شده است.